![]() | ||||||
Palmiry 2012
|
Dokładne informacje na temat Palmir:
Kiedy: 18-19.10.2013
Zbiórka: 18.23 pod sp.8
Powrót: ok.21 pod sp.8
Koszt: 25 zł (wzrósł o 5 zł, ze względu na cenę przewoźnika, normalnie wyjazd kosztował by z 40 zł, ale mamy dofinansowanie więc warto jechać)
W cenie: autokary, grochówka na zlocie, znaczek ze zlotu, nocleg w stodole, ubezpieczenie
Czemu warto wziąć udział: Bo Palmiry są raz w roku, śpimy na sianie w stodole (we wsi Wiersze), nie wiadomo czy za rok uda nam się pojechać, są to 4 urodziny naszej drużyny.
Wiecej szczegółów o zlocie: tu.
Zabrać:
do plecaka:
- zgodę od rodziców
- 25 zł
- legitymacje
-kasę na składki (będzie zbierana do połowy listopada, potem będzie ban w chodzeniu na zbiórki, można płacić w ratach, nawet po te 10 zł, całość 70 zł)
-zgodę na przynależność do ZHP (harcerki z tegorocznego naboru!)
- mundur (sama góra wystarczy, ale jak weźmiecie dół to będzie fajniej)
- jedzenie: 1,5 – 2 l wody, herbata w woreczkach, cukier, pasztet/ dżem chleb krojony, czekolada (można ciasta i coś na kanapki- ogórek pomidor itp.)
-śpiwór,
- menażka, niezbędnik (jedna na zastęp)
- latarka z bateriami;
- dres do spania, ciepłe skarpetki
- ciepła bluza
- polar (w nocy będzie chłodno)
- czapka zimowa, rękawiczki,
- podkoszulka na zmianę,
- kurtka przeciwdeszczowa – na wierzchu;
-proporce zastępów.
na siebie: długie spodnie do marszu (ciemne, wygodne), podkoszulka, bluza, wygodne pełne buty,
Chodzić dużo nie będziemy a gwarantuje, że przygodę niezłą przeżyjemy!
Naprawdę warto jechać!
Ps. Do czwartku czekam na deklaracje kto będzie, więc jeżeli już wiecie, że tak to piszcie zastępowym, jeżeli się zastanawiacie to po prostu jedźcie a jeżeli nie możecie to pertraktujcie z rodzicami. Powodzenia ;)
Ps.2. Przypominam o zadaniu zespołowym- nowy obrzęd drużyny i najlepsze zdjęcie zastępu. Rozstrzygniecie na Radzie Drużyny po zbiórkach zastępów 26.10.
Ps.3. Coś się popsuło i nie mogę zmienić piosenki tygodnia, przepraszam za chwilowe usterki, zachecam do słuchania tego.
Do zobaczenia!
Drużynowa