5 października 2016

BIWAK PALMIRY

Co roku, całą drużyną uczestniczymy w zlocie PTTK w Palmirach.

Z piątku na sobotę (21-22.10) wybieramy się na biwak. Spotkamy się w piątek o 18.00 pod Areną w Legionowie, śpimy w stodole na sianie w Krogulcu a w sobotę uczestniczymy w uroczystościach na cmentarzu w Palmirach. Powrót ok.20.30 też pod Arenę. Koszt 20 zl.

Bardzo proszę rodziców o pomoc w organizacji transportu samochodem wszystkich tych dziewcząt co nie mają możliwości dojazdu z os. Piaski.

ZGŁOSZENIA NA BIWAK DO NIEDZIELI (09.10) POPRZEZ SMS DO DRUŻYNOWEJ 514766500

NIE MOŻNA WZIĄĆ UDZIAŁU W BIWAKU BEZ ODDANEJ ZGODY NA PRZYNALEŻNOŚĆ, zgody należy oddać do 15.10

Lista rzeczy do zabrania:

1. Plecak a w nim:
- śpiwór (jest możliwość pożyczenia)
- LEGITYMACJA SZKOLNA
- 20 ZŁ
- ZGODA RODZICÓW NA UCZESTNICTWO W BIWAKU
- ciepłe ubrania do spania
- kurtka przeciwdeszczowa
- polar i bluza
- czapka i szalik
- mundur (jednolite spodnie)
- 1,5L wody
- jedzenie na kolacje, śniadanie i kiełbaski na obiad na ognisko (proszę o komunikację w zastępach, by nie brać za dużo jedzenia)
- czekolada
- ciepłe skarpetki + komplet bielizny na zmianę + koszulka na kolejny dzień
- długopis, zapałki
- menażka na zastęp
- nóż do robienia kanapek

2. Na sobie:
-wygodne, ciepłe rozchodzone buty
-ciepły komplet ubrań

BARDZO PROSZĘ O ROZSĄDEK W PAKOWANIU, PONIEWAŻ WSZYSTKO BĘDZIEMY NOSIĆ Z SOBĄ NA PLECACH. PROSZĘ BY WSZYSTKO BYŁO SPAKOWANE W PLECAKU, NIC NIE NIESIEMY W RĘKACH (istnieje możliwość pożyczenia plecaka z zasobów kadry)

Czuwaj!
dh. Ula

Zbiórka Drużyny!

Czuwaj! 
Spotykamy się w sobotę (08.10) o 9.23 pod szkołą. Zakładamy mundury (adekwatnie do pogody- spodnie jednolite, bluza, kurtka), picie, jedzenie.Koniec 11.30

Proszę wszystkie dziewczęta, które nie przyniosły jeszcze zgody na przynależność o doniesienie jej na zbiórkę, do pobrania poniżej:

Kliknij TUTAJ

Proszę o regulowanie opłaty za składki, ubezpieczenie i materiały programowe- w sumie 100 zł.


Kadra